maart 28, 2015

CÉ BAG BLACK

NL - Al 2 jaar ben ik op zoek naar de perfecte Celine look-a-like bag omdat ik simpelweg de real-deal niet zou kunnen betalen. Eindelijk heb ik hem dan gevonden op de webshop van FollowFashion! Wat was ik blij toen mijn vriend mijn bestelling kwam langs brengen :). De tas is gewoonweg geweldig en de kwaliteit is super. Dit wordt dan ook absoluut geen spijt aankoop.
Bij deze wil ik jullie allemaal een fijn weekend toewensen. XO

© FollowFashion
De tas is niet te onderscheiden van dé designer tas van Céline waar de bekende bloggers en celebs mee worden gespot. De zwarte kleur en het mooie design van de tas maken het een echte eyecatcher en die je bij al je looks kan combineren. De tas is zeer stevig en heeft een groot formaat. Aan de binnenkant zit zowel een ritsvakje als twee open vakjes en de tas is afsluitbaar met een grote goudkleurige rits. Aan de voorkant heeft de Celine tas zwart een siervakje met een gouden rits en gevlochten ritshanger.
Formaat: 32 cm breed x 30 cm hoog.
Prijs: €44,95

*Ik heb dit product gekocht met mijn eigen geld. Dit artikel is niet gesponsord!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten